Lördag igen!

För tre veckor sedan (tror jag) slutade fotbollssäsongen 09/10 och idag börjar träningarna för säsong 10/11, ingen rast och ingen ro skulle man kunna säga. Jag har fortfarande inte bestämt mig för jag ska göra med fotbollssparkandet. Dessutom fick jag härom kvällen ett oväntat (men intressant) telefonsamtal angående fotboll, så om det är möjligt så har det blivit ännu svårare att bestämma mig efter det.

Men nog om fotbollen nu...
Solen skiner ute och det är lördag, helt underbart!! Syrran kom till Gävle igår efter att jag slutat jobba och vi kikade runt på stan och framåt kvällningen bakades det pizza och tittades på Idol. Nu är hon och jobbar på Läkerol, där det ikväll vankas Ladies Night. Jag har hunnit med en morgonpromenad, myst med kissemissarna och städat lägenheten. Nu ska jag fortsätta att göra någon nytta!


Is på Gavleån... ett tecken på att vintern är på väg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0