Lyckad tillställning!

I lördags vankades det fotbollsavslutning. En mycket lyckad tillställning där vår generösa klubb bjöd på mat, tårta, öl/vin, priser, frågesport och live musik. Det var utan tvekan ett dam- och herrlag som var på bästa festhumör, så bra att en kille sov i bastun redan klockan 18.30 :)


Tårta till efterrätt!


Dessutom fick vi tröjor som visade att vi är seriesegrare, yey!



Den här kvällen gjorde det ännu svårare att kunna slita mig från fotbollen och laget. Jag måste ta mig en riktig funderare hur jag ska göra med allt, om en månad börjar väl träningarna igen kan jag tänka mig. Frågan är bara om jag kommer vara med eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0