Nämen goddag!

Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp en och annan bild sedan helgen, då ju Anette och Camilla hälsade på... men jag insåg just att kamerasladden är i Gävle och jag i Ljusne så det får helt enkelt vänta (eftersom det inte går att stoppa i minneskortet i mamma och pappas dator).

Denna vecka är det ju höstlov, vilket för oss lärare innebär en 3-dagars arbetsvecka. Precis vad jag behövde har det visat sig... Åkte raka vägen hem till Ljusne på onsdag kväll och sov sedan i 12 timmar. Om det är förkylningen eller bara det att jag är helt slut vet jag inte, men jag sov 11 timmar i natt också. Nu ska jag kika på Flickan som lekte med elden och eftersom det inte blev några bilder idag så bjuder jag på en låt istället, självklart med min nya favvo Brolle ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0