Motorfordon och lite annat smått och gott.

Helgen innefattade ju besök av bästa Camilla, vilket alltid är lika roligt. Vi hade denna gång en riktigt lugn och skön helg beståendes av bland annat den obligatoriska rundan på stan, cruising och filmtittande (Stieg Larssons fängsland historia om Lisbeth Salander). Det enda bildbeviset från helgens aktiviteter är dessa...





Jag skulle ta en bild av "lastbilen" och Camilla tyckte att jag också skulle "ta med ..... (har glömt namnet på bilen) också!"
- vilken är det då?
- den röda....!
Trots min relativt dåliga bilkunskap så lyckades jag nästan få med hela bilen i bilden, man kanske skulle ha blivit fotograf...

Fast nej, jag trivs med mitt jobb. Håller ju på med orientering för fulla muggar just nu och igår kom två killar i åttan med denna till mig efter de sprungit banan...

En aning hängiga här men de piggnade till igen när de kom i vatten.

Förrutom att ta emot blommor och sätta ut kontroller har jag under denna veckas två första dagar hunnit med att befinna mig i en traktor under arbetstid... Kan säga så mycket som att jag nog inte såg särskilt smidig ut när jag skulle ta mig ner igen, man sitter ju nästan uppe bland molnen i en sån där maskin, alldeles för högt för min smak.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Amazon Sofie, Amazon.

"Lastbilen" är en Peterbilt från kära Amerika :) Maffig sak! Och rätt manlig ;)

Lite besviken över att du inte kom ihåg vad bilen hette men ack så nöjd jag är med ditt "intresse" för bilar! ;)

Tack för en fin helg, min vän!!

2010-05-11 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0