Gårdagskvällen

Det blev en lugn sista april för mig/oss. Jag och Johanna hade bestämt att vi skulle göra något tillsammans och först blev vi bjuden till Boulognern, sen flyttades det till Midgård för att sedan bli Sätra... Vi blev snurriga och valde att istället vara i mitt gamla hus, där vi bland annat snackade lite skit ute på balkongen...

Bekant utsikt.


BEKANT matta! ;)

Senare gick vi till elden för att möta upp lite andra folk från olika håll.

Vi kom dit när det fortfarande var lite ljust ute...


...sen blev det mörkt...


...och innan vi kom därifrån började elden brinna ut.

Så efter eld, sång och diverse talare begav vi oss hem till Norra Slottsgatan en stund innan mina vänner gick vidare ut i natten. Jag stannade kvar i soffan i hopp om att förkylningen ska släppa någon gång, seriepremiär på måndag och den tänker jag inte missa! Men peppar peppar, jag är piggare idag och har äntligen fått tillbaka smaken. Har i princip ätit yoghurt till frukost, lunch och middag i tre dagar men idag kunde jag äntligen med att äta något annat, grillat kött och dessutom rabarberpaj till efterrätt... min stackars mage lär väl ha fått sig en liten chock men det smakade helt fantastiskt, så tack för maten! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mycket välbekant utsikt!!

Det blev ingen brasa för vår del, det började spöregna när vi gick ut och inga paraplyn hade vi med oss. Så vi gick hem igen och drack ett till glas vin :)

2010-05-02 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0