Stereo love

Det spelar ingen roll vilket humör jag är på eller vad jag gör, den här låten är lika bra överallt, hela tiden!



Jag gruvar mig lite inför morgondagen (och fler dagar framöver)... Ska börja med orientering på lektionerna vilket ju innebär att ett gäng skärmar måste sättas ut. Det skulle kunna vara hur enkelt som helst, men grejen är ju den att jag måste sätta ut dom precis där dom ska vara för att eleverna ska kunna hitta rätt... Så imorgon kl 07.10 är det jag som ska ge mig ut på skärm-uppsättnings-äventyr runt om i Ljusne, tack gode Gud för att det inte är i skogen!!! (Den 18:e är det dock tävling för hela högstadiet och jag ska sätta ut en bana för varje årkurs... i skogen. Fy fan vad jag inte längtar!)

Men nu ska jag inte gå händelserna i förväg, först ska jag klara av träningsorineteringarna de närmaste dagarna... men allra först ska jag ner på stan och möta upp Matilda :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, kanske är dags att köra en ny sorts tävling: "Hitta fröken Sofie" ;)

2010-05-05 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0