Söndag

Jag har haft en supermysig eftermiddag och kväll med min bästa Anna-Maria hemma i våran lilla by. Vi har varit 'bästa vänner' i en herrans massa år och det är inte klokt vad minnen vi har samlat på oss. Det kommer inte bli något problem för oss att få dagarna att gå när vi sitter på ålderdomshemmet, den saken är då klar.



Nu laddar jag för en ny arbetsvecka, det känns lite motigt just nu men den hinner förmodligen bara börja så är det fredag igen. Efter jobbet imorgon ska jag dessutom ut och rasta några av mina kollegor runt i Gävle. Vårruset går nämligen av stapeln och jobbet bjuder på buss, anmälningsavgift, tröja och det viktigaste av allt, picknick :) Hoppas bara att vi har vädergudarna med oss.


Haha, ja Matilda du kan hälsa han att jag faktiskt kan skjuta en boll. Hmm, Niklas har då höga tankar om mig hör jag ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas det gick bra att springa vårruset! :) Ja veckorna går galet fort, snart är det sommarlov...

2010-05-17 @ 20:59:15
URL: http://alexiandria.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0