Kommer blir en toppenhelg!

För första (och förmodligen också sista) gången i mitt liv tänker jag ärligt säga att jag tycker om cruising. Det var nämligen det där lilla extra som fick bästa Camilla att bestämma sig för att åka till Gävle imorgon. Så på lördag är det jag som går och tittar på gamla bilar med ett leende på mina läppar, och inte på grund av bilarna, utan för att jag har en av mina finaste vänner vid min sida.


En av mina absoluta favoritbilder (och shortsen går inte av för hackor dom heller ;) )

Orienteringen gick som smort idag, helt förträffligt bra till och med. Detta gör att jag blir lite nervös inför morgondagen, det kan väl inte gå lika bra igen? Men imorgonbitti är det jag som återigen beger mig ut med sju kontroller på en ny bana, men nu är jag ju åtminstone lite varm i kläderna :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vilken klassiker... Älskar det här kortet! Camilla vid datorn, med mobilen i handen, en vinflaska bredvid sig och klädd i de blommiga shortsen! De är härliga minnen det!:)

2010-05-08 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0