Idag flaggar vi för mig.

Först och främst vill jag bara berätta att jag har namnsdag idag, viktigt! Mamma tyckte att det var alldeles utmärkt, för det gav henne en anledning till att hissa upp flaggan... hon är sååå nöjd över sin flaggstång lilla mamsen.

Har varit och spelat match i Strömsbruk denna soliga vårdag, vinst med 3-1. Dessutom lyckades jag skruva in en hörna, vet inte vad som har hänt med mig, men kanske kan det vara mitt nya nummer på ryggen som för med sig tur. Kul var det iallafall att spela, även om jag nu har ont på flertalet ställen... det är bara att konstatera att man är inte 20 längre.

Mina lediga dagar har för övrigt varit välbehövda och jag har spenderat dem tillsammans med goda vänner, precis som det ska vara... Stadstur med Maria, film med Rickard och vin med Sara och Johanna. Det bästa med att vara student måste vara att man träffar så många fina människor, desto tråkigare är det när man skiljs åt efter studierna och flyttar åt olika håll. Men vi får ta vara på dagarna som är kvar, än hinner vi hitta på mycke tok!! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skruva in en hörna!!!?? Vad var det vi sa? :) Grattis till vinsten och målet! Niklas hälsar: "-då kan hon ju skjuta ju". :P

2010-05-16 @ 11:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0