Visst är jag väl teknisk, eller?

Jag har saknat min spotify ett bra tag, men hade inte en susning om vilket andvändarnamn jag har på den tills jag idag styrde upp det hela och fick igång musiken... Jag kände mig en aning teknisk som både kunde ladda hem spotify och se till så jag fick reda på mitt inloggningsnamn... Inte illa pinkat för att vara jag! Såhär långt var alltså allting frid och fröjd, men i samma sekund blev jag såklart även sugen på att koppla in mina (Marias) högtalare och det var då det började gå åt skogen. Jag satt och svor i säkert en kvart över att allt var rätt kopplat men att det ändå inte lät något ur dem. Så av ren ilska röck jag ur sladden som är kopplad till datorn och provade hålet bredvid. Tro på fan att det fungerade då!! Ibland funderar man ju om allt verkligen står helt rätt till med mig.

MEN... slutet gott, allting gott och just nu strömmar denna vackra bit ur högtalarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0