Helgen

Avskedsfest på Midgård igår. Jag höll mig lugn och städad - det är ju inte min sista helg i Gävle så jag hinner med fler galna kvällar i den här stan. Höjdpunkten var nog Erics repris av Öppna din dörr, han är snygg och han kan sjunga - Idol nästa!



Han har i två veckor övat på sin engelska inför resan och vi får väl se hur det kommer att gå ;)

Idag har jag, Matilda, Lotta och Anneli varit på en söndagsutflykt till Dalarna. Först en liten sightseeing genom Annelis hemstad Falun där vi såg hoppbackarna och koppargruvan. Sedan vidare till Sågmyra och Lager 157.



Lotta och Matilda går med raska steg mot shoppingen!


Nu ska jag snart ta mitt pick och pack och bege mig till Ljusne, så innan dagen är slut har jag varit i tre landskap: Gästrikland, Dalarna och Hälsingland - jag börjar bli berest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0