Äntligen fredag... imorgon.

Min första torsdag på jobbet lärde en av svenskalärarna mig något;
- Sofie, vet du vad det är för dag imorgon?
- Freeedag!
- Hehe fel! Du förstår att i skolans värld heter dagen inte fredag, den heter ´äntligen fredag`

Och imorgon är det äntligen fredag igen. Jag behöver det. Funderar på om jag ska vara kvar i Ljusne över helgen eller om jag ska vara här i Gävle. Beslutsångest i vanlig ordning, men jag vet åtminstone att jag ska vara i Kilafors på söndag och vinna en fotbollsmatch. Jag vet också att jag skulle vilja åka bort och uppleva något nytt, se något annat...


I London fanns det mycket att upptäcka och jag åker gärna tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ska du med till London i juli då? ;)

2010-03-19 @ 14:39:18
URL: http://camiebananie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0