Söndag

Jag tycker att Englands bidrag från förra årets Eurovison och Annas låt påminner om varandra. Inte direkt melodin kanske, utan mer innehållet och själva känslan i låten. Nåt är det iallafall som gör att jag påminns om It`s my time när jag hör It´s my life, ja förutom att låttitlarna gör det lite snurrigt...






Jag har nyss kommit hem efter en speciell middag med några vänner. Det som gjorde den så speciell var att Anette var med, åh vad jag saknar att ha henne i Gävle! Det är nästan lite jobbigt att bli påmind om hur bra det var förut när vi alla fortfarande var kvar här i stan. Jag saknar den tiden. Jag saknar mina vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag saknar också att vara i Gävle hos er, jättemycket!! Hoppas ni kommer på besök snart =)

2010-03-14 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0