Två mysdagar...

...har det varit. I torsdags slutade jag tidigt och var uppe i Sätra hos "halta Lotta" hela kvällen. Min stackars ålänning har nämligen opererat sitt knä och jag vet ju alltför väl hur det känns, ingen höjdare det inte! Men hon var vid gott humör och efter ett par timmars skitsnack "lagade" vi te (denna åländska dialekt alltså) och åt ovanliga smörgåsar med smak av sesam och chili... påminnde starkt om chilinötter.

Igår efter jobbet cyklade jag och Maria till affären och inhadlade diverse saker för att kunna svänga ihop en marängswisch. Den avnjöts hemma hos mig medan vi kikade på finalen av Let´s dance.

Imorse, när jag äntligen fick sova länge, vaknade jag 07.30... men det positiva är ju att dagen blir längre och att jag redan nu hunnit med en del av det jag ska göra. Nu ska jag ta tag i resten för imorgon bär det iväg på lite äventyr och då blir inget gjort.

Ha en skojsig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0