There´s no halo around my head no

Det blev inte riktigt som vi ville i torsdags, Team Rimbo vann inte quizen... vi hade många rätt men det räckte inte ända fram, dock rockade Jenny hem en shotstävling åt oss. Man får glädjas åt det lilla helt enkelt och vi hade ju riktigt roligt, vilket såklart är huvudsaken!


Johanna och Sara!



Ikväll smäller det, dags för finalen av årets Melodifestival!
Och vem vill jag ska vinna då? Jag har i nuläget ingen favorit vilket gör att det inte kommer bli lika spännande ikväll, men kanske hittar jag någon under tiden det håller på. Jag tror dock att det kan komma att stå mellan Anna Bergendahl och Salem Al Fakir (och Timoteij?) Kanske att Darin och han Manboy kan vara med och fajtas lite i toppen... fast vinner gör dom inte. 

1. You're Out Of My Life- Darin Röstar småtjejerna kan det bli topp 3.
2. Jag vill om du vågar- Pernilla Wahlgren Trots att hon har en schlagerlåt är den för tafflig.
3. We Can Work It Out- Andreas Johnson Ingen vinnare, trots fin låt och populär artist.
4. Kom- Timoteij Står ut från mängden vilket kan ta dem långt.
5. Hollow- Peter Jöback För tråkig tyvärr.
6. Unstoppable- Ola För vanlig.
7. I Did It For Love- Jessica Andersson Balladernas år vilket gör att hon kommer få det kämpigt då motståndet är för hårt.
8. Keep On Walking- Salem Al Fakir Som sagt, en potentiell vinnare.
9. This Is My Life- Anna Bergendahl En speciell röst räcker långt, och med en vacker låt kan det nå ända fram.
10. Manboy- Eric Saade Ett litet wildcard.

Imorgon vet vi hur det gick och hur ute och cyklar jag är i år efter att ha tappat min schlagergnista.
Nu ska jag fortsätta att nynna på textraden "there´s no halo around my head no" från Manboy medan jag gör mig klar för en fika med Matilda och Lotta i det fina vädret!

Trevlig Mello-lördag!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Då tror vi alltså lite lika, bara och vänta och se om systrarna har rätt eller inte :)

2010-03-13 @ 14:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0