Sofie

Ja, jag kan ju inte annat än att hålla med...

Av hela min kropp, kött och mitt blod
Ja, jag vibrerar av varje ord hon säger,
hon är inte som andra tjejer
Nej det här är någonting annat, Sofie ja hon är speciell
Hon är varmt, hon är kallt, sött, hon är salt
Hon är mycket mera värd, än allting i världen
Hon är allt för mig, ja så är det
Ja, tänk om jag var hennes, om så bara för en kväll

Oh Sofie, blodet bubblar innuti 
Ja hjärtat bankar när hon går förbi
Oh Sofie, ingen annan är som hon
Hon är mer än allt, ja hon är en på en miljon

Måste ha luft, känner mej yr
Jag är som ett skepp utan någon som styr, jag behöver
Ja hon är allt jag behöver
Tänk om jag va hennes, om så bara för en kväll

Oh Sofie, blodet bubblar innuti
Ja hjärtat bankar när hon går förbi
Ja, oh Sofie, ingen annan är som hon
Hon är mer änn allt, ja hon är en på en miljon
Ja, hon är mer änn allt, ja hon är en på en miljon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0