Sådär ja!

Jag hade inte helt tappat min gnista trots allt, det blev ju ungefär som jag tippade igår; "Jag tror dock att det kan komma att stå mellan Anna Bergendahl och Salem Al Fakir (och Timoteij?) Kanske att Darin och han Manboy kan vara med och fajtas lite i toppen... fast vinner gör dom inte." Och såhär blev det ju till sist;  1) Anna   2) Salem   3) Eric "Manboy"  4) Darin   5) Timoteij

Finalen sågs med ett gäng glada människor och vi var en aning oense om vem vi ville att vinnaren skulle bli. Det röstades på olika låtar och när Anna till sist stod som vinnare blev en av oss extra glad och satte sig på första parkett för att njuta av vinnarlåten...



Och som pricken över i såg jag en kändis på stan igår, Rickard Olsson. Och jag kan skvallra om att han är riktigt snygg för sin ålder minsann... mhm.

Nej om jag skulle ta och sätta mig i solen på balkongen och göra något vettigt, såsom att planera ett par lektioner och skriva dessa omdömen som jag skjutit på under hela ledigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0