Fullt upp!

Ja nu jäklar är det fullt upp under dagarnas alla timmar. Hinner knappt hem från jobbet innan det är dags för träning, match, möte osv. Men en liten tillbakablick tänkte jag hinna med nu, börjar med det senate som var match mot Mohed i Dinahallen (konstgräs) nu ikväll. Blev tyvärr förlust men vi tar med oss vårat fina spel. Det var alltså Wallvik-Mohed som spelade och domaren körde en klassiker; "Ljusnes inkast... nej fan Wallviks menar jag"

Gårdagen var mycket trevlig. Efter jobbet samlades vi lärare i idrottshallen för en polomatch (som mitt lag givetvis vann), därefter gick vi en tipsrunda med kluriga frågor (som jag och min partner givetvis vann) och som avslutning åt vi en lyxmiddag i hemkunskapssalen. Jag vann förresten ett kinder-ägg, satan vad dom är goda! Efteråt väntade en löpträning from hell med fotbollsbrudarna. Kan lova att jag stupade i sängen sedan...

Söndagen går inte av för hackor den heller. En heldag med Maria beståendes av film, middag, glass (såklart) och massa skitsnack. Lördagen, den innehöll både det ena och det andra. Cykeltur till Rickard, lite vin hos Johanna och hennes gotländska vänner och därefter fest hos Basse. Jag måste ju påpeka att dessa gotlänningar är för härliga, det kanske är till den ön man ska åka på semester i sommar.

Slutligen ett par bilder från helgen...


Sweetie, Rickard kissekatt, kan konsten att sova som en... ostkrok?!


Hittade min dörr i Basses hus, konstigt för jag minns inte att jag flyttat till Sätra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0