Förra lördagen...

...var det dags för stans bästa flyttfirma att kavla upp ärmarna då Saras grejer skulle från en lägenhet till en annan. Det gick smidigt som bara den, ett par snödrivor var det enda som kom i vår väg... Tjejer kan!!

Vickan och Jenny på ingång


Sådär ja, bara att backa till dörren där Sara står, tur inte jag körde...


Lite snöproblem...


Packade, och till toner av `we are all the winners` styrde vi mot nya lyan


Spännband is the shit!


Flyttbrudarna (- jag)
Nu hoppas vi på en inflyttningfest snart Sara ;)

...innebar ju också den sista delfinalen i Mello. Den sågs på Brynäs tillsammans med Mari, Marie, Alexandra och en extremt söt liten hundvalp. Jag smälte i samma sekund som jag såg han...

Han trivdes i mitt knä och jag trivdes med han i mitt knä.. Sötnos!


Är man trött kan man visst sova hur som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0