En lugn helg har passerat

Jag har sovit, jag har vilat och jag har sovit lite till... men nu är jag människa igen och vill göra massa grejer, gärna åka bort någonstans i ett par dagar nu när jag är ledig. Men vart ska jag ta vägen då?!

Lördagen innebar en shoppingtur på stan med Alex och Mellokväll "hemma" på Brändströms. Angående Melodifestivalen tycker jag att det är för många ballader i finalen, den kommer ju bli långtråkig!
På söndagen kom två ålänningar och umgicks och därefter vankades det filmkväll på Brändströms.

Idag är det 8:e mars och den Internationella kvinnodagen, som uppmärksammar ojämställdhet och kvinnors situation över hela världen. I en del länder firas dagen genom att kvinnor får presenter, blommor och ett ”grattis på kvinnodagen”, hehe.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja du vet var du kan åka men mitt alternativ kanske inte duger.. :(

Jag kan ju berätta att jag skrattade gott åt din snö"skottning"!! Du är väl för fantastisk ibland!! :D

Kramar

2010-03-08 @ 17:20:48
URL: http://camiebananie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0