Check!

Jag har hållit i mitt första föräldrarmöte √
Så nu är jag en erfarenhet rikare och tack och lov kunde jag luta mig mot den andra klassföreståndaren för vår nia, han har nämligen varit med betydligt mycket länge än mig.

Nu är det bara två arbetsdagar kvar av denna arbetsvecka och tiden bokstavligt talat bara flyger iväg, hur sjutton ska jag hinna med allt som jag planerat för mina elever?! Det kommer nog att bli trixigt, men jag är i rätt spår och förhoppningsvis leder mig spåret ända in i mål. Imorgon har jag dock eftermiddagen ledig från jobb och ska ta tag i sådant som jag har skjutit upp eller inte orkat lagt energi på under veckan. Jag hoppas också hinna träffa min sjuksyrror, vore väldans trevligt!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0