En trevlig måndag!

Hade en riktigt trevlig måndag på jobbet. Hur ofta säger man egentligen den meningen och verkligen menar det till 100%? Den här gånger gör jag det iallafall... Såhär såg nämligen min måndag ut:

5-kamp






Direkt efter jobbet bar det iväg till Bergsjö för match. Vi spelade inte särskilt bra men vann ändå med 6-1... och jag hade dessutom en egen suporter i form av Backe som skrek "bra Skoglund" stup i ett (även fast jag gjorde nåt dåligt).

Nu är det två arbetsdagar kvar innan ledigheten och det ska bli så himla skönt. Är trött nu, både i huvudet och i kroppen... men efter ett par veckor klättrar jag väl på väggarna. Senast jag var ledig en hel sommar vär när jag gått ut 7:an så jag har lite att hämta igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0