Helg=fest?!

Helg 1 och Johanna hälsar oss välkommen till vad som skulle bli en supertrevlig fredagskväll som vi avslutade med tunntömning på Kåren.









Dagen efter var jag skapligt trött men lyckades pallra mig iväg på klassfest med "gamla" idrottsgänget. Den kvällen stod Linda för fotograferingen, men jag fixade iallafall två mobilbilder...



Helg 2 Efter en underbar sommardag vid Alderholmen avslutades lördagen med fest där Tommy Körberg stod för underhållningen på Spotify.




Helg 3
Fredag befann sig bland annat Erik Grönwall i Söderhamn och bjöd oss på gratis spelning. Snygg kille, röst som inte går av för hackor och jag har hittat en ny favvolåt "Take me on".



Lördag innebar fest med ett gäng pedagoger och ett par hårfrisörskor. Ingen kamera fick följa med men sällskapet bestod bland annat av dessa två filurer...


Efter den här summeringen känns det som att jag inte gör annat än ränner på fest, MEN det är inte riktigt sant.

För jag jobbar och det innebär att jag ibland spelat ultimate i solskenet.
Har även suttit ute i solen en hel dag medan eleverna promenerade 16 000 steg (12 km) för att under vägen stanna till vid olika stationer och samla poäng.



Skolavslutningen har också gått av stapeln och jag fick en fantastiskt vacker blombukett av min 9:a, söta ungar!




"Tack för denna termin. Från 9B"

Fick även dessa av tre elever.


Jag har även hunnit med att börja packa ihop mina grejer...
Och spelat fotboll.
Och käkat middag, blåbärspaj och kikat på film med Rickard (kan rekomendera Seven pounds)
Och en massa annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0