Sista kvällen som 24-åring...

...spenderades ute i Vallvik med dam- och herrlaget. Det serverades nygrillat kött samt jordgubbar och glass, men det bjöds även på tipspromenad med finfina priser och tjurridning. Det blev en lång och otroligt varm kväll i gott sällskap, kunde inte haft ett bättre avslut på mitt 24:e levnadsår.







Sofie, Sofie, Sofie och Sofie. 4 av lagets 6 Sofie på samma bild.



Tänka sig att jag var rätt svar... snacka om skräll! Så 'skrälligt' att jag själv inte kunde det rätta svaret utan sa "det är då inte jag, så då har vi 50/50 chans att gissa rätt" Linda hade dock koll på läget och tur var väl det, hade kanske inte sett så bra ut när vår tränare rättade frågorna och jag hade svarat fel på just den frågan...

Nu är jag 25 år. Tjugofem!! Fy sjutton vad gammalt... Men istället för att ha åldersnoja sticker jag imorgonbitti till västkusten. Det enda hindret är att det är tågbyte i Stockholm, hjälp!


Kommentarer
Postat av: Sis

Call me if you need help ;)

2010-07-05 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0