Örebro!

Efter Göteborg väntade fyra dagar hos Camilla i Örebro. Det var som att vara nere i Afrika dessa dagar, extremt varmt med hög luftfuktighet, kanske var det lite därför jag tyckte det kändes som att jag var utomlands.

Dagarna spenderades till stora delar på Camillas balkong och i affärer med luftkonditionering. Vi sprang både på stan och var ut till Mariebergs köpcentrum, det slutade med att vi tillsammans hade 21 kassar med oss hem.







Jag har inte så många fler bilder från Öret, förutom tre sätt att använda leggings på (om man inte vill ha dem på benen. Jag råkade nämligen ta med mig dom istället för en kofta när vi skulle ut och ta en afterwork-öl på fredagen.)


Tack och bock för allt vännen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahahahaha!!! Vad jag saknar dig vännen!!!

Tack själv, vi hade fina dagar här. Du är hjärtligt välkommen tillbaka. Vad jag skrattade när jag såg bilderna med leggingen, du är väl för underbar!!

Pussåkram!!

2010-08-01 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0