Midsommarafton


Dagen före plockade jag, syrran och Felicia blommor till midsommarstången


Midsommar startade i Gåsholma där några av oss sprang 8 km (jag hade hand om pick-nicken;)


Midsommarstången på plats


Mat och snapsvisor om vartannat och sedan fem sorters efterrätt. Äter ju nästan mer än under julen...


Framåt kvällstimmarna drog vi igång dansen


Avslutade kvällen i stugan med en liten vända i kanoten

Efter turen på havet åkte jag, Julia och syrran till den årlig midsommarfesten på bruket, hade ingen kamera med mig så jag lånade några bilder från Malin så ni ser vilka snyggingar det finns i Ljusne :)


Gustaf-Grottmänniska


You just gotta love Ljusne!

Ikväll återkommer jag med bilder från mini-semestern här om dagen, nu väntar en tur till stugan i denna värme... hoppas det är varmt i vattnet så man kan svalka av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0