Tillbakablick...

Jag känner mig som en slagen hjälte idag, konstant trött och allmänt tråkig. Därför blickar jag tillbaka till helgen som var och vips så blir humöret lite bättre... Fredagsmys med härliga människor (föregående inlägg), lördagsfest med samma människor (nästan) och däremellan en tur på stan med Maria. En helg precis i min smak! Dessutom vet jag redan nu att kommande helg blir helt fantastisk... mina tjejer kommer tillbaka till Gävle!!

Nu till ett par suddiga mobilbilder från helgen...

Fredagsbilden; Åland, Laxen, Alko, Stekar´n... kärt barn har många namn :)


Lördag och stekspaden är utbytt mot ett glas med vin...


"När älgen blir blå är ölen kall" Fiffigt, synd bara att jag inte tycker om öl...

Kommentarer
Postat av: Anette

Det ska bli så kul att träffa er alla i helgen!! Längtar =)

2010-01-21 @ 17:55:40
Postat av: Emilia

Öl som är så gott :D

2010-01-22 @ 19:27:18
URL: http://emzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0