Nya året

Det nya året har börjat bra, även om det är lite tomt nu när lillebror har åkt "hem" till Luleå igen. Jag har inte hunnit med att göra nåt häpnandsväckande än, "bara" umgåtts med nära och kära. Igår och idag har jag busat med mina kusinbarn så det stått härliga till, kan säga att jag somnade ovaggad igår. I förrgår hälsade jag på Rickard, där förlorade jag stort i Mario Kart... tacka vet jag de gamla hederliga tv-spelen, där hade jag ju åtminstone en chans :)

Nu har jag bara två lediga dagar kvar och jag ska passa på att njuta och samla energi, för det lär behövas inför det som komma skall...
Hoppas också på att jag får träffa denna snygga blondin inom en snar framtid!!


Kommentarer
Postat av: Snygga blondinen....

... vill träffa den snygga brunetten!

2010-01-06 @ 21:58:27
Postat av: Anonym

... vill träffa den snygga brunetten!

2010-01-06 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0