...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ändå sitter jag här och knappar på tangenterna. Det finns egentligen mycket att skriva om, men så finns också det där ordet men. Ett kort ord på endast tre bokstäver, men likväl ett ord som många gånger "styr" mig. Jag borde göra såhär, men tänk om det leder till det där, osv. Så jag tror jag bestämt mig för att inte skriva om det jag tänkte, inte för tillfället iallafall. Att jag inte riktigt vet vilka som läser det jag skriver är på ett sätt tjusningen med att ha en blogg, samtidigt är det också det som i vissa fall gör att jag inte vill skriva vissa saker. Tro mig, jag blir förvånad de gånger jag tittar på statistiken och jag kan inte ens gissa mig till vilka ni är, förutom då dom som jag vet läser.

Jag har massor av bilder i kameran som jag inte orkat tagit tag i och lagt in på datorn, därför har det de senaste gångerna blivit mycket text och lite bilder. Jag ska mig i kragen och ändra på det, snart.

Tjipp pch hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0