Jag är lyckligt lottad

Jag var vaken långt innan tuppen imorse och när mina arbetskamrater började ramla in på jobbet fann de ett snyggt kök (ren diskbänk, tömd diskmaskin osv.) och som om inte det var nog fanns även en kanna nybryggt kaffe. Tänk vilken tur att dom har mig!



Jag är inne i en "jag-saknar-mina-Gävle-vänner-period" för tillfället. Eller jag saknar dom väl alltid, men just nu lite mer än vanligt. Jag saknar de som har lämnat stan, de som bor kvar, nya som gamla vänner, mina idrotts-klassisar som jag inte ser lika ofta längre och några till ändå...  Men det är vid dessa tillfällen jag blir extra varm i hjärtat av att läsa sånt här;

Jag kollar på dig varje dag, på ett kort som sitter på mitt kylskåp. Ett kort som betyder så mycket, som visar vår vänskap. Jag läser texten emellanåt, en text som verkligen berör mitt hjärta.
Jag saknar dig vännen. Redan. Förmodligen för alltid. /Camilla

Och att titta på bilder... 

               

                                                                  Jag är lyckligt lottad! ♥
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är fin.

Men jag har en fråga, vad är det för kort på mig??? Kände knappt igen mig själv!!

Kram på dig min saknade vän!!!

2010-02-09 @ 20:52:49
URL: http://camiebananie.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag håller med dig om att sakna alla vänner från gävle! Men även staden, det trodde jag aldrig att jag skulle säga ;) Jag ska försöka ringa dig idag, har legat sjuk hela veckan men hoppas på att det är bättre nu. Kram kram vännen!!

2010-02-10 @ 10:21:11
Postat av: Alko

Gulle du är så söt! Tror det är vi som är lyckligt lottade som har fått äran att lära känna dej <3 hoppas du har tid att komma över imorgon på födelsedagsfik, du är förståss alltid välkommen om imorgon inte funkar :) kraaaaam!

2010-02-10 @ 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0