Mitt nya hem: ishallen

En vecka, 20 timmar, i en ishall har gjort att jag är grym på skridskor. Eller ja, åtminstone grymmare än innan. Jag har blivit kallad Foppa, hockeyproffs och isprinsessa, så helt åt helvete dålig kan jag ändå inte vara. Dessutom finns det en film på när jag visar mina skridskotalanger, kanske blir den offentlig, kanske preskiberar jag den :)

Som om inte de 20 timmarna i ishallen vore nog så spenderade jag hela fredagskvällen och halva natten i Bollnäs ishall. Där vankades det nämligen Ljusnan cup (fotboll) och vi lyckades ta oss vidare från våran grupp, trots att vi på pappret var det sämsta laget då vi spelar i lägst division. Så imorgon är det dags att bege sig dit igen för att spela om semifinal-platser.


Jonsson laddar inför match


När jag och Karin skulle åka hem kl 02.15 var dessa stugor väldigt roliga av nån aledning som jag inte förstår idag. Det är iaf VIP-bås på bandymatcherna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0