Stressiga tider

Jag hinner inte riktigt med, det händer saker hela tiden och just nu är det en aningen stressig period. Jag längtar tills jag kommer in i vardagen på riktigt och kan börja andas som en vanlig människa igen.

Nåväl, helgen bestod ju mest av att bära flyttkartonger och städa ur lägenheten. Men på fredagen hann jag även med ett besök på Midgård där det vankades pedagogfest i vanlig ordning. Jag höll mig borta från flaskan och hade trevligt (ändå). Extra roligt var det att träffa Jen och Soffan igen!

Jag var nykter, men inte min ålänning... förvånad någon?! ;)


Fredagens (o)organiserade kaos!


Min lördagsunderhållning (tur att det finns dator och tv säger jag...)


Söndagens pick-nick och sista "måltiden" i lägenheten.

Nu har jag alltså sagt bye bye till Brändströmsgatan och även till min gamla säng och soffa...


Saknar jag huset blir det att hänga hos Johanna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0