Del 3

Jaha, vad har jag att säga om lördagens deltävlig egentligen? Inte mycket... Tyckte att Alcazar lade ribban ganska högt och kände att det kunde bli en bra omgång, men njae... Jag minns för tillfället inte ens alla som tävlade, men däremot kommer jag ihåg att de där blå killarna som stod för pausunderhållningen inte föll mig i smaken. Jag saknar Björn!!

Darins låt var helt okej, men jag har problem att titta på killen när han sjunger... kroppsspråket känns konstgjort och han viftar liksom med armarna på ett underligt sätt. Den där kom kom sommar-låten var lite av en sämre version av Sarkes Genom eld och vatten. Nej, jag vill banne mig inte se tillbaka mer än så på den tredje deltävlingen. Däremot är mina förhoppningar rätt stora på lördagens startfält med bla. Peter Jöback, Pernilla Wahlgren och Sibel. Äntligen kan det bli bra!!

To be continued...
//Schlagerexperten (som, till viss del, tappat schlagergnistan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0