Två härliga torsdagar!

Jaha, så vad var det där jag sett fram emot nu då? Det där jag skulle göra förra torsdagen...
Jo, det vankades Trivselkväll på berget inne i stan och gästartisten för kvällen hette Magnus Carlsson!!

Men innan han klev på scenen var det final i sommarens talangtävling och en av mina "gamla" elever sjöng så håret reste sig på mina armar. Grym! Dock vann hon inte. Det är även ällsång dessa kvällar och självklart kommer proramledaren fram till mig och trycker upp micken, så det va bara att se glad ut och sjunga. Tur att det bara var ett par tusen söderhamnare där...


Duktiga Ljusnetjejen i mitten.


Om han va bra? Han va ju såklart bäst ;D

I torsdags fick jag inte se någon Mange, men däremot flera av mina fina Gävle-vänner. Shoppingrunda på stan med Matilda, minigolf och lunch med Maria, umgänge i Rasmus nya lägenhet md han, Johan och Mirza. Hann även med att träffa Jenny samt möta upp tre av mina nya arbetskamrater på min blivande arbetsplats. Vi drog igång ett projekt som vi nu ska försöka ro i land så småning om, lyckas vi så kommer det bli superbra!




(Observera att jag har publik till höger!)

Okej, till slut måste jag väl erkänna att Maria vann golfen även detta år, men nästa sommar ska jag se till att ha tjuvtränat så jag höjer ett varningens finger redan nu. Se upp!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0