He´s back!

Allas vår Zlatan är tillbaka i den blå-gula dressen och börjar med att göra mål. Vi hade behövt honom i våran match igår som inte gick sådär bra som vi hade hoppats. Ibland skiter sig allt helt enkelt, bara att bryta ihop och komma igen! Jag lyckades desstuom dra på mig ett gult kort, inte ofta det händer kan jag lova.

Jag har absolut inget att skriva egentligen som du märker, men jag tycker det är så himla tråkigt att kika in på någons blogg när det är samma rubrik och text som möter mig...

Det är förresten de sista självaste dagarna på ledigheten nu, på fredag är det dags att börja jobba igen... fredag den 13:e, vilket startdatum. Och helgen ser jag verkligen fram emot, bästa Anette kommer till Gävle och hälsar på!!

Åter till Sverige-matchen...


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag längtar också!! Ska bli himla roligt! =) Kram

2010-08-11 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0