Torsdag

Jag och syrran har gjort stan på förmiddagen. Gick på ett nafs kan jag säga, Söderhamn har kanske inte det största utbudet av roliga affärer. Anna var på jakt efter teburkar så vi var in på röda korset och liknande. Jag hittade en svart plasthäst med lila man.

Jag lämnade den kvar i hyllan.

Jag började läsa en bok igår kväll. En bok som inte skolan eller jobbet tvingar mig att läsa, utan en bok som låg på mammas nattduksbord. (Varför har jag i alla år trott att det heter nattusbord?) Vad vill jag ha sagt med det här då? Jo jag tänkte tipsa om boken, har bara läst 1/3 än men den faller mig utnärkt i smaken... kanske dig också?!


Ikväll är det dags för fotbollsträning igen och det ser jag fram emot. Likaså morgondagens träning och matchen på söndag. Jag har återfått mitt fotbollsintresse. Perfekt tajming!

Nu ska jag återvända till bokens värld.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0