Vadå, skulle jag vara ett hopplöst fall?

Ortopeden: "Ja, ehm, alltså... det här kallar jag för ett hopplöst fall, hehe"

Kul när till och med en läkare ser mig som ett hopplöst fall...
Vad han påpekade strax innan var att mitt opererade knä kändes stabilt och att mina åkommor var vanligt förekommande efter den sortens operation jag gjort. Däremot var mitt andra knä betydligt glappare och mer instabilt... bla bla bla, jag slutade lyssna för vem vill höra det?

Förutom sjukhusbesök och en envis förkylning är det på tok för mycket i skolan just nu. Hur sjutton ska allt hinnas med? Eller snarare, hur ska jag hinna göra uppgifterna så de når betyget godkänd? Det ser nog rätt mörkt ut.

Igår satt jag iallafall hemma hos Linda i flera timmar och skrev på projektplanen samt enkät- och intervjufrågor. Utöver detta ska en gruppuppgift, en uppgift om aktionsforskning i praktiken och en om att erövra litteracitet göras klart. Helst nu. På en gång. Genast. Som om inte det vore nog har vi skola hela dagarna nästa vecka, obligatoriska redovisningar, rollspel och så vidare. Som sagt, det ser mörkt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0