Om filmkvällen och plommon.

"Sofie kröp upp i soffan och en kudde var nog inte långt borta". En mening från Alexandras blogg, om våran filmkväll igår. För fy vilken film! Män som hatar kvinnor sätter verkligen sina spår och tankarna flyger runt i huvudet. Illa berörd blev jag, mer än så. Men samtidigt hade vi trevligt och som vi åt äppelpaj!

Frasse kollade också på film...

Nu befinner jag mig hemma i Ljusne och till min stora förtjusning har plommonen mognat. Förmodligen har vi så det räcker åt hela Ljusnes befolkning om de fick ett varsitt. Jag skojar inte, grenarna hänger till marken. Imorgon väntar match, det blir ju inte alltid som man har tänkt sig. Jag bestämde förra söndagen att det var min sista match men nu är jag alltså här igen. Man kan ändra sig, man får ändra sig.

Solen skiner och plommonträdet kallar.
Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha ja kudden var ju inte så långt borta! =)

Vi får ta en till filmkväll snart.

2009-09-16 @ 22:48:08
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0