Sista dagen.

Så var den sista dagen på den sista praktiken avklarad. Tråkigt på många vis, de flesta elever är ju så himla goa att man inte vill tillbaka till högskolans klassrum, man vill stanna kvar med dem istället. Beröm har jag fått i mängder, både av min handledare och av andra lärare, men även av många elever och det värdesätter jag högt. Som om inte det vore nog har så fina ord om mig kommit från de jag jobbade med i somras att jag blir alldeles röd om kinderna. Det är tur att jag har de där extra kilona på rätt ställe, annars skulle jag nog inte stå med båda fötterna på jorden just nu.

Igår rök helgens planer en aning, istället för att tillbringa den i Gävle blir det att vara i Ljusne. Det är nämligen match på söndag och just nu ligger vi riktigt risigt till och som den goda lagkamrat jag är så är det klart att jag ställer upp. Kanske blir det också blir min sista match?!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad tråkigt, jag som såg fram emot vår filmkväll på söndag! Jaja vi får ta den en annan dag! =)

2009-09-04 @ 20:58:58
URL: http://alexiandria.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig men som sagt vi tar den en annan dag =)

2009-09-05 @ 14:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0