1 september

Praktiken går som smort. Sjuorna kan snart allt om Jesus som är värt att kunna. Idag har jag till exempel diskuterat hans utseende med dem och visat 10 olika bilder på honom. De är smarta 13 åringar ska ni veta.
   
Imorgon ska vi prata lite mer om hans liv och hans underverk, sedan tänkte jag sammanfatta det hela med en kort filmsnutt, har man lektioner som är 1h30 minuter lång hinner man ganska mycket... (Ett plus för den härliga låten också)



Nu är jag nyss hemkommen från fotbollsträningen, borde nog egentligen inte varit med eftersom jag inte är riktigt frisk än men det sög i fotbollstarmen av någon konstig anledning. Vi tränade tillsammans med "småtjejerna", födda -95, så det var ändå en relativt lugn träning.

Sist men inte minst vill jag ta tillfället i akt och säga Grattis till min käre vän Rickard som fyller 25 år idag! Han gav mig ett lite annorlunda grattis och present... och nu är det alltså min tur så jag börjar med det här...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0