Springa, sprang, sprungit.

Kan någon vara bussig och förklara för mig varför jag inte orkar springa? Idag sprang en kines om mig, det gillar jag inte. Efter 20 minuter trodde jag sedan att det var dags att lägga sig ner på backen och dö. 20 minuter. Vad är det frågan om? Att jag ständigt möter vältränade och smala människor i löpspåret stör mig. Något som stör mig ännu mer är att jag inte har någon vilja att ta i när jag blir sådär trött som idag. Måste bero på att det inte finns någon boll att hinna först till, inget som motiverar mig.

Kan det vara så enkelt att min kropp inte riktigt hunnit återhämta sig efter febersjukan? Jag hoppas det för annars går jag en mörk höst till mötes som kommer att sluta med en 5 kilo tyngre Sofie, istället för en lättare variant. Nej nu hoppas jag på bättring och förhoppningsvis orkar jag åtminstone 21 minuter nästa gång. Imorgon?

Imorgon är det även match, landskamp. Detta ska skådas med ett gäng härliga människor vilket säkerligen kommer att bli trevligt. Jag förväntar mig att vi får vi se många Sverigemål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0