Mocca

Efter gårdagens grupparbete i bibblan förtjänade jag en lugn kväll tillsammans med Mari(e)×2 och "Åland"×2. Vi invigde det nya carféet Mocca i söderbacken och det var verkligen ett supermysigt ställe med myspys-belysning på övervåningen och "eld" på nedre plan. Rekommenderas! Vi mumsade allihopa på olika saker och jag valde en chokladmoussetårta med mjukglass, man fick nämligen välja om man ville ha grädde, vaniljsås eller mjukglass serverat till. För mig som älskar glass var valet enkelt.




Ikväll blir det ett tråkigt farväl till min söta ålänning som ska hem till sin ö i 6 veckor för praktik. Det kommer garanterat bli tomt här i Gävle men kanske blir det en båtresa inom en snar framtid =)

Kommentarer
Postat av: Anette

Dit vill jag gå när jag kommer upp =)

2009-09-24 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0