Jag saknar min vän.

Det är tomt och det är konstigt. Jag saknar min vän.
Någon i huset torterar mig rejält, det luktar din parfym i trappuppgången och någon bokar en tvättid i ditt namn. Kan denna någon bara sluta påminna mig om att du inte längre bor nära mig.
Ska ta mig en titt i din gamla lägenhet någon kväll. Konstig känsla igen, för även om jag tycker mycket om personen som bor där nu så är det ändå dig jag förknippar med den. Såklart. Så många minnen som vi har därifrån, alla galna kvällar och nätter.

Jag saknar dig Anette!






Världens bästa Anette, omöjlig att inte tycka om.

Jag får helt enkelt komma till dig i din nya stad och ditt nya hem. Snart.

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Vad gullig du är vännen!! Jag saknar dig också! Du måste komma ner snart och hälsa på, annars kommer jag upp =)

2009-09-07 @ 19:06:21
Postat av: Anette

Vad gullig du är vännen!! Jag saknar dig också! Du får kommaoch hälsa på snart för annars kommer jag upp =)

2009-09-07 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0