Cellisten...

Sitter återigen hemma i villan på Åängsvägen och en ny fotbollsmatch väntar. Jag hade nämligen tänkt ta med mig min förkylning till Enånger och springa ifrån den där. För nu tycker jag att det får vara nog, hur länge är det tänkt att jag ska behöva dras med den här irriterande åkomman?!

Innan jag önskar er en trevlig helg vill jag slå ett slag för vår mysiga torsdagskväll. Mange fick besök av fem stycken glada flickor och det sågs på Idol och nyaste Wallander. Det åts också massor av ostkrokar, chips, dipp och godis. Jag gissar på att matchvikten var +3 kilo vid hemkomst.

...Jag hade inte tänkt att berätta, men vad tusan, jag vet att Camilla vill höra...
Wallanderfilmen vi såg var Cellisten och jag hade ingen aning om innan vad den handlar om. Så därför förstod jag inte vad cellist var och när andra scenen i filmen börjar sitter en tjej och spelar cello på en scen. Såklart gör jag alla medveten om att jag har förstått varför filmen heter som den gör, hon spelar ju cello och är alltså cellist. Nu råkade det visst vara så att det inte var någon nyhet för de andra och de började skratta, för att skratta lite till och sedan lite till...

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är rolig du! :)

Det blev ingen fika i veckan, får ta det nu till veckan? Eller har du sett "Flickan som lekte med elden"? Kanske ska ta en sväng till bion? Kram kram

2009-09-19 @ 15:24:12
Postat av: Camilla

Hahahaha!! Tack, jag fick ett leende på läpparna nu ikväll!

2009-09-20 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0