post

Det är inte varje dag det dimper ner rolig post genom dörren, men både i fredags och idag jag blivit glad när jag kommit hem och sett vad som legat på dörrmattan...

Detta väntade på mig i fredags när jag kom hem. Mamma och pappa ville visst skämma bort mig lite på min namnsdag, som jag inte ens kom ihåg att jag hade.


Idag fick jag en till överraskning...




Den här gången kom brevet från mitt söta kusinbarn Stina.


Det är sådana här saker som sätter en extra guldkant på tillvaron, för tänk vad glad jag blir av att någon tänkt på mig och ansträngt sig lite :)


Kommentarer
Postat av: Sis

2009-10-12 @ 21:24:32
URL: http://s
Postat av: Sis

Grattis på namnsdagen i efterskott :p Bra att man har koll på saker och ting, not. Det betyder väl att både pappa och Johan också har haft namnsdag? Fick för övrig också ett paket från Stina idag, hur söt får man bli?! :)

2009-10-12 @ 21:25:38
URL: http://skoglundanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0