Min drömkille.

Sofie, beskriv din drömkille.
Den utmaningen fick jag idag i bibblan... Lätt? Nej.

Men jag gjorde ett försök och upptäckte att man nog på ett sätt kan säga att jag redan har träffat honom, min drömkille.

Titta på karl... han är snygg, han kan sjunga (och spela gitarr vet jag). Dessutom har han skön humor och en bubblande personlighet, någon jag helt enkelt inte skulle ha tråkigt med.



Den där Anders vore ett riktigt kap alltså, synd för mig att han har lämnat sångmicken och bestämt sig för att bli hovslagare.
Jag får drömma vidare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hovslagare... du som alltid älskat hästar, hahahaha! Men snygg va han :)

För kanske 10:e gången på 10 dagar, ge mig inlägget om Ljusne... Hur mycket ska jag behöva tjata? ;)

2009-10-20 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0