Igår kl 16.00 tog jag helg.

Efter ännu en dag i bibblan med tjejerna + Backe igår kände jag att det var dags för en 3-dagars helg. Vi var nog alla både less och trött. Backe agerade datatekniker och funderade på att skicka en faktura till bibblan, Emma (och vi andra också) pratade med Jennifer över msn, inte på det vanliga sättet dock utan genom webcam, med ljud!

På kvällen blev det faktiskt spontant ett besök på Heartans quiz. Rasmus och Pawel kikade förbi mig med några öl och sedan begav vi oss ner mot stan. Innan vi skulle gå fick Rasmus i uppgift att blåsa ut ljusen på soffbordet, därefter försökte han självmant även med dem på köksbordet. Men där gick han bet, elektriska som de är :)

Dagens kommentar står Pawel för; "Ni vet Elfenbenstornet i Paris..." Hahaha

Slutligen en bild. Satt igår och kollade om jag hittade någon rolig kurs och vips så låg han där, min fina vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0