Julsånger i oktober? Tydligen...

Jag och Alex hade en trevlig kväll igår, kikade på tv och drack lite vin för att sedan inta Kårens dansgolv. Ändå en lugn kväll och framförallt, ett välbehövligt avbrott i uppsatstjatet. Kvällens snyggaste byxor går lätt till Rasmus och hans "partner in crime". Vem (förutom dom då såklart) skulle komma på idén att sy ett par byxor av chockrosa "luddtyg"? ...men jag är inte förvånad =)

Sitter just nu och transkriberar intervjuerna och självklart har jag lyckats att få julsånger i bakgrunden av bandet. På bandet från början fanns nämligen Celine Dions julskiva och på nån vänster så är alltså låtarna kvar, så jag får gott lyssna på dem vare sig jag vill eller inte.

Om jag fastnar för en låt lyssnar jag säkert på den 15 gånger om dagen tills det att jag lessnar. Ibland kan det ta 3 dagar och ibland 3 veckor. Min nya favorit är den här...



Nu; åter till intervjuerna och O holy night, the stars are brightly shining...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0