Tre Ljusnebor åkte till Norrköping...


Turist?  -Javisst!

Fantastisk lördagskväll med en grym Peter Johansson och en vass hälsingetjej vid namn Nina.








Hotellrummet tyckte att vi borde träna... Det tyckte inte vi.


Att gömma sig bakom toalettdörren var dömt att misslyckas.


Ståtlig byggnad. (Bilden tillägnar jag mina religionsvänner... hoppas uppsatserna gå finnemang och kanske ses vi på fredag trots allt :)


Norrköping by night.



Olika färger i olika rum... Vårt var blått.


Och till sist, den klassiska telefonkiosk-bilden...
Norrköping
Inte Norrköping

Observera att ingen bild på min frukostkonsumtion finns med, ni skulle ändå inte tro att jag ätit så mycket. Kanske förstår ni ändå om jag säger att jag åt den kl 9 på morgonen, och framåt kl 17 på eftermiddagen började jag återigen känna lite hunger. Dvs. 8 timmar senare... (Och samma visa var det båda dagarna) Jag älskar hotellfrukost!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0