Så var det helg igen då...

Först vill jag bara säga att jag äntligen har hittat målformen, synd bara att det inte är säsong för fotboll just nu... Men träningen i tisdags med den "nya" klubben gjorde mitt beslut (om jag ska fortsätta att spela eller inte) aningen lättare. Tror jag.

Nu håller jag på att packar för imorgonbitti bär det av till Norrköping. (Jag har förberett Mr. Anklew så han ska se till att det finns vatten i sjön när jag kommer dit, hihi) Dessutom har Anette berättat att det är en rolig shoppingstad, så förutom att se på konsert och äta hotellfrukost ska vi shoppa. Jag är i stort behov av skor/stövlar!

Innan jag åker söderut ska det ikväll hinnas med en inflyttningsfest och såhär ser jag ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0